Maximera ditt produktutnyttjande med MyZEISS
Få tillgång till exklusivt innehåll för dig och ditt team.
Detta är MyZEISS
Vanliga frågor
-
MyZEISS kundplattform är platsen där du hittar allt som ZEISS erbjuder – från hantering av systemet till digitala tjänster och utbildning.
- My Learning: Titta på uttömmande produktguider och delta i certifieringskurser från ZEISS Academy online. Ta del av kliniska fall från andra i din bransch genom Peer Insights.
- My Tools: Exklusivt patientmaterial för oftalmologikunder som stöd för företagets tillväxt. CONVIVO Image Library erbjuds exklusivt för ZEISS CONVIVO-kunder.
- My Systems: Administrera dina enheter och starta serviceärenden – online.
-
MyZEISS är optimerat för varje användare. Vi rekommenderar att du använder din arbetsrelaterade e-postadress för registrering i tre enkla steg på: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- Steg 1: Ange din arbetsrelaterade e-postadress
- Steg 2: Fyll i formuläret
- Steg 3: Aktivera ditt konto genom att klicka på länken i e-postmeddelandet för verifiering.
-
Ytterligare verktyg finns beroende på befattning och specialisering. I ZEISS CONVIVO Image Library som våra CONVIVO-kunder erbjuds finns det till exempel utvalda kliniska fall från branschkollegor med bildexempel från ingrepp som utförts med CONVIVO® från ZEISS. I takt med att vi ger support till vårt omfattande kundsegment fortsätter vi att utveckla och leverera nya funktioner och tjänster.
-
Skapa och skicka serviceförfrågningar från huvudsidan för ”Service Requests” eller via enhetsöversikten under My Systems. Om du använder den senare fylls din serviceförfrågan i med startdata på förhand, inklusive avdelning och serienummer. Sedan väljer du den allmänna frågan och förklarar problemet i detalj. Det finns även ett alternativ för uppladdning av bilder eller videor som kan hjälpa oss att lättare förstå problemet och lösa det snabbare. Du kan följa status på din serviceförfrågan när som helst under ”Service Requests”.
-
Ja, MyZEISS innehåller olika videor och dokumentation med produktrelaterad utbildning och felavhjälpning. Du utför felavhjälpning för dina produkter med korta instruktionsvideor som presenteras av ZEISS-personal. Därutöver ger branschkollegornas erfarenheter en omfattande samling av kliniska fall där ZEISS teknik har använts. Denna tillhandahålls och presenteras av dina branschkollegor.