Ger dig möjlighet att fokusera på patientvård.
ZEISS OPTIME
ZEISS tjänster gör så att du kan fokusera på det som du är bäst på:
att erbjuda patienterna förstklassig vård.
ZEISS OPTIME ser till att du kan fokusera på patientvård.
Med OPTIME®-serviceplanerna från ZEISS blir ditt ärende prioriterat så att du kan arbeta utan restriktioner, och undvika oplanerade avbrott i dina system.
Med våra serviceerbjudanden, som sträcker sig långt bortom garantin, kan vi stödja dina kliniska eller praktiska processer. Ett stort utbud av tjänster kan inkluderas i en serviceplan, som alltså är skräddarsydd för att möta dina specifika behov.
Det är det ZEISS OPTIME handlar om.
Anpassade serviceplaner för dina dagliga rutiner
Serviceutbudet kan skilja sig från land till land beroende på lokala föreskrifter.
|
|
|
|
|
|
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
OPTIME complete |
• |
• |
• |
• |
• |
• |
på förfrågan |
OPTIME advanced |
• |
• |
• |
• |
• |
tid + material |
på förfrågan |
OPTIME prevent |
• |
ej tillämpligt |
• |
• |
tid + material |
tid + material |
på förfrågan |
Är du intresserad av OPTIME-användningsfall?
Se videor av kundernas upplevelser av OPTIME.
Se mer om hur OPTIME-serviceplaner har hjälpt kliniker eller mottagningar att fokusera på det som verkligen betyder något – nämligen att erbjuda utmärkt patientvård.
Kontakta oss för mer information om ZEISS OPTIME serviceplaner
Hantera dina ZEISS-system online.
MyZEISS är en kundplattform där du kan utnyttja den fulla potentialen i dina ZEISS-system. Välj från ett stort utbud av utbildningsvideor, ta del av kollegors kunskap, och nyttja en omfattande uppsättning stödverktyg för att kunna använda ditt system så effektivt och ändamålsenligt som möjligt, och samtidigt hålla avbrott i driften på en miniminivå.
My Systems
Få en översikt över alla dina ZEISS-system. Granska grundläggande data om dina ZEISS-system, som till exempel deras placering. Kontrollera många detaljer online (t.ex. installationsdatum och avtalsstatus), och skicka in ändringar direkt via MyZEISS.
Endast tillgängligt för verifierade ZEISS-kunder.
Serviceförfrågningar
Visa alla nya, befintliga och gamla serviceärenden. Skapa nya serviceförfrågningar och granska status på befintliga förfrågningar dygnet runt. Lägg till mer information, såsom bilder och loggfiler, till ett ärende för att hjälpa oss diagnostisera och lösa problem snabbare.
Endast tillgängligt för verifierade ZEISS-kunder.
Portal för nedladdning av programvara
Öppna MyZEISS för att ladda ned programvarufiler, som till exempel installationspaket och säkerhetsuppdateringar, för att säkerställa att dina ZEISS-system är uppdaterade och göra väntetiden så kort som möjligt.
Separat registrering och inloggning krävs.
Vill du maximera din systemanvändning?
Gå med i MyZEISS idag.
Detta är vår allt-i-ett-plattform, anpassad efter dina behov. Med ett stort bibliotek med artiklar från dina kollegor, omfattande utbildningar och användbara verktyg och funktioner för dina ZEISS-instrument.
Att lyckas på det smarta sättet – ZEISS Smart Services
- Anslut ditt system och få omedelbar fjärrsupport för kortare svarstider och ökad tillgänglighet till systemet.
- Våra behöriga experter kommer att kontakta dig för att hitta rätt reservdelar och ge snabb felavhjälpning.
- Cybersäkerhet och säker anslutning enligt internationella standarder. (t.ex. ISO/IEC 27001)