Ger dig möjlighet att fokusera på patientvård.
ZEISS OPTIME
Dra nytta av ZEISS tjänster så att du kan fokusera på det som är viktigast
på din klinik eller praktik: att erbjuda patienterna optimal vård.
Sjukvårdspersonal, IT-tekniker och klinikansvariga runt om i världen delar sina berättelser om utmaningar de ställs inför varje dag. Upplev hur tillförlitligt systemunderhåll och reparationer, transparenta processer och digital support gör så att kliniker och praktiker fungerar smidigt med OPTIME®-serviceplanerna från ZEISS. Följande filmer skildrar personliga erfarenheter och upplevelser från ZEISS kunder runt om i världen.
ZEISS tjänster är kända för sin höga kundnöjdhet
Kunder i hela världen litar på ZEISS OPTIME. Med årtionden av erfarenhet av att stödja dina kliniska och praktiska behov gör vi det möjligt för dig att fokusera på patientvård, genom tillförlitlig drifttid, optimerad systemprestanda och den allra senaste tekniken.
Den höga graden av kundnöjdhet1 är beviset på vårt engagemang när det gäller att tillhandahålla exceptionell service och att ge våra kunder det stöd de behöver.
Pålitlig service
Dessa kundberättelser är exempel på hur ZEISS OPTIME ger pålitlig service till kliniker och praktiker runt om i världen. Om sjukvårdspersonal behöver reservdelar, oavsett tid på dygnet, snabb underhållssupport från vårt serviceteam, programvaruuppgraderingar eller andra tjänster, så kan de räkna med ett pålitligt partnerskap. I dessa filmer kan du se hur vårt serviceteam gör det möjligt för våra kunder att tillhandahålla prisbelönt patientvård.
ZEISS serviceteam finns alltid nära till hands
Dr. Om Parkash Eye Institute
Teamet med far och son vid Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab, Indien, förlitar sig på oavbruten drifttid för de stora volymer som hanteras vid deras oftalmologipraktik. Snabb support från ZEISS serviceteam betyder allt. Upptäck hur en ZEISS OPTIME serviceplan väsentligt bidrar till att de kan ge exceptionell patientvård.
Det bästa med ZEISS är att vi alltid har kunnat lita på dem, eftersom de alltid har behandlat oss som del av en familjegemenskap.
Transparens
Starka partnerskap bygger på transparens. I dessa filmer berättar kunder hur transparenta ZEISS OPTIME serviceplaner ser till så att deras sjukvårdsinrättningar kan ge oavbruten diagnostisering och behandling. Dessa kundberättelser visar vad transparent service innebär – från tydlig prissättning, detaljerade avtalade servicevillkor, oavbrutet informationsflöde i ZEISS-systemen, och öppen dialog med vårt serviceteam.
Transparens i vården: Varför ZEISS OPTIME är avgörande för praktikens tillväxt
Läkarmottagningen Dr. Kortüm MVZ GmbH
Dr. Karsten Kortüm värdesätter tydlig patientkommunikation på sin familjedrivna oftalmologimottagning i Ludwigsburg. Han valde en ZEISS OPTIME-serviceplan för att säkerställa smidiga, transparenta processer för enastående vård av mer än 7 000 patienter per kvartal. Dr Kortüm förlitar sig på ZEISS för oavbruten drift, och regelefterlevnad vid underhåll av medicinska system. ZEISS OPTIMEs roll är avgörande för praktikens tillväxt, bibehållen hög prestanda, korrekta system.
Jag brukar jämföra det med underhållet av ett flygplan. Som passagerare skulle jag själv inte vilja gå ombord på ett flygplan som inte underhålls regelbundet. Jag tror att patienterna har samma förväntningar på de medicintekniska produkterna på läkarmottagningen.
Uppkopplade
Med ZEISS OPTIME får kliniker och praktiker ta del av ett hållbart digitalt partnerskap som gör det möjligt för dem att fokusera på patientvård. Våra kundberättelser belyser hur vi håller oss uppkopplade med sjukvårdspersonal runt om i världen, och ger dem stöd när de behöver det. I dessa filmer kan du titta på hur en oavbrutet uppkopplad läkarpraktik med komplett support fungerar, från fjärrstyrd service efter behov och uppkopplade instrument till effektiva verktyg för hantering av arbetsflödet.
Uppkopplat för bättre patientvård
OFTALVIST
För det hängivna teamet på OFTALVIST Clinics, ett nätverk med mer än 40 ögonvårdspraktiker runt om i Spanien, som behandlar 300 000 patienter per år, är det centralt att vara uppkopplade för service i realtid. Upplev hur ZEISS OPTIMEs omedelbara fjärrsupport säkerställer att klinikerna alltid är redo att ta hand om sina patienter, och hur problem kan lösas direkt. Samtidigt säkerställs säker uppkoppling enligt senaste standard.
Nuförtiden är digitalisering avgörande. Man ansluter till enheterna, diagnostiserar, och ser vad som pågår. Och jag behöver bara ingripa om det är något som personalen inte kan göra, eller om det finns ett problem med kommunikationen.
Kontakta oss för mer information om ZEISS OPTIME serviceplaner
Kontakta oss
-
1
CSAT är ett mått på hur produkter och tjänster som vi erbjuder lever upp till eller överträffar kundens förväntningar. Resultatet är den totala procentandelen nöjda kunder.