Kundernas erfarenhet av ZEISS OPTIME
ZEISS tjänster

Ger dig möjlighet att fokusera på patientvård.

ZEISS OPTIME

Se mer om hur OPTIME-serviceplaner har hjälpt kliniker eller mottagningar att fokusera på det som verkligen betyder något – nämligen att erbjuda utmärkt patientvård.

ZEISS tjänster är kända för sin höga kundnöjdhet

Kunder världen över förlitar sig på OPTIME® serviceplaner från ZEISS. Med årtionden av erfarenhet av att stödja dina kliniska och praktiska behov gör vi det möjligt för dig att fokusera på patientvård, genom tillförlitlig drifttid, optimerad systemprestanda och den allra senaste tekniken. Den höga graden av kundnöjdhet1 är beviset på vårt engagemang när det gäller att tillhandahålla exceptionell service och att ge våra kunder det stöd de behöver.

Sjukvårdspersonal, IT-tekniker och klinikansvariga runt om i världen delar sina berättelser om utmaningar de ställs inför varje dag. Se hur tillförlitligt systemunderhåll och tillförlitliga reparationer, transparenta processer och digital support bidrar till att verksamheten på kliniker och praktiker fungerar smidigt med hjälp av OPTIME serviceplaner från ZEISS. Följande filmer skildrar personliga erfarenheter och upplevelser från ZEISS kunder runt om i världen.

Service av högsta kvalitet

över hela världen

Service av högsta kvalitet – över hela världen
Dr. Om Parkash Eye Institute ZEISS serviceteam finns alltid nära till hands
Läkarmottagningen Dr. Kortüm MVZ GmbH Varför ZEISS OPTIME är avgörande för praktikens tillväxt
Ögonkliniken OFTALVIST Uppkopplat för bättre patientvård
ENVUE Eye & Laser Center Se hur en ”fantastisk servicepartner” bidrar till att upprätthålla ett effektivt patientflöde
Eagle Eye Centre Ett partnerskap för patienternas bästa
Clinica del Noroeste En klinik i framkant: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Service uppbyggd kring djupa kunskaper
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Service som är avgörande för en fungerande ögonvård för många patienter
Läkaren Bruce A. Rivers, chef och kirurg, Envue Eye & Laser Center, USA

Se hur en ”fantastisk servicepartner” bidrar till att upprätthålla ett effektivt patientflöde

Sedan 2021 har läkaren Bruce A. Rivers och hans team på Envue Eye & Laser Center i USA förlitat sig på sin ZEISS OPTIME serviceplan för att säkerställa ett säkert och problemfritt patientflöde. ZEISS serviceteam spelar en avgörande roll i klinikens välfungerande verksamhet och högkvalitativa patientvård – från regelbundet underhåll och sömlösa systemuppgraderingar till snabb support vid strömavbrott.

Medicine licentiat Franciso Javier Valdez, chef på Clínica del Noroeste, Mexiko

En klinik i framkant: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste sticker ut från mängden i Mexiko tack vare sina ZEISS-system som bidrar till snabbare kirurgiska ingrepp och den mest avancerade tekniken i regionen. Teamet valde serviceplanen ZEISS OPTIME för förebyggande och korrigerande underhåll, kombinerat med utbildning av personalen, för att säkerställa att utrustningen blev både kostnadseffektiv och effektiv. Se hur vårt partnerskap bidrar med toppmoderna lösningar och högkvalitativa tjänster till patienter.

Läkaren Márcia Toledo, medicinsk chef, VER Hospital de Olhos, Brasilien

Service uppbyggd kring djupa kunskaper

På sju orter i Brasilien hjälper VER Hospital de Olhos patienter till bättre livskvalitet tack vare deras ögonkirurgi. Teamet på VER använder sig av serviceplanen ZEISS OPTIME för att säkerställa support som lever upp till patienternas behov. Med sina omfattande kunskaper om ZEISS-system kan serviceteamet få åtkomst till och diagnosticera system för att därefter kunna skicka ut utbildade ingenjörer att lösa eventuella problem. Se hur detta starka partnerskap bidrar till tillförlitlig vård.

Läkaren Pedro Tañá Rivero, nationell medicinsk chef, OFTALVIST Clinic, Spanien

Uppkopplat för bättre patientvård

För det hängivna teamet på OFTALVIST Clinics, ett nätverk med mer än 40 ögonvårdspraktiker runt om i Spanien, som behandlar 300 000 patienter per år, är det centralt att vara uppkopplade för service i realtid. Upplev hur ZEISS OPTIMEs omedelbara fjärrsupport säkerställer att klinikerna alltid är redo att ta hand om sina patienter, och hur problem kan lösas direkt. Samtidigt säkerställs säker uppkoppling enligt senaste standard.

Läkaren Karsten Kortüm, MD PD, specialist inom oftalmologi på läkarmottagningen Dr. Kortüm MVZ GmbH, Tyskland

Varför ZEISS OPTIME är avgörande för praktikens tillväxt

Dr. Karsten Kortüm värdesätter tydlig patientkommunikation på sin familjedrivna oftalmologimottagning i Ludwigsburg. Han valde en ZEISS OPTIME-serviceplan för att säkerställa smidiga, transparenta processer för enastående vård av mer än 7 000 patienter per kvartal. Dr Kortüm förlitar sig på ZEISS för oavbruten drift, och regelefterlevnad vid underhåll av medicinska system. ZEISS OPTIMEs roll är avgörande för praktikens tillväxt, bibehållen hög prestanda, korrekta system.

Läkaren Rohit Om Parkash, klinikchef, kataraktkirurgi och refraktiv kirurgi, Om Parkash Eye Institute, Indien

ZEISS serviceteam finns alltid nära till hands

Teamet med far och son vid Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab, Indien, förlitar sig på oavbruten drifttid för de stora volymer som hanteras vid deras oftalmologipraktik. Snabb support från ZEISS serviceteam betyder allt. Upptäck hur en ZEISS OPTIME serviceplan väsentligt bidrar till att de kan ge exceptionell patientvård.

Läkaren Jacob Cheng, Director of Retina Services and Vitreoretinal Surgery, Eagle Eye Centre, Singapore

Ett partnerskap för patienternas bästa

Personanpassad ögonvård med omtanke är det som läkaren Jacob Cheng och personalen på Eagle Eye Centre i Singapore har som högsta prioritet. Tack vare snabb ZEISS-support kan centret undvika stillestånd, vilka annars hade kunnat leda till längre kötid för kirurgin och sämre säkerhet. Se mer i videon hur de ser ZEISS OPTIME-service som avgörande för att kunna leverera patientvård med hög kvalitet.

Professor Guo Haike, dekan på Shanghai Heping Ophthalmological Hospital, Kina

Service som är avgörande för en fungerande ögonvård för många patienter

På Shanghai Heping Eye Hospital är avancerade ZEISS-system avgörande för den vårdverksamhet som bedrivs. Med fler än 100 000 öppenvårdspatienter årligen är det av högsta vikt att kunna säkerställa optimal prestanda för utrustningen. Just därför har professor Guo Haike och hans team valt en OPTIME-serviceplan. Den korta responstiden från ZEISS serviceteam vid reparationer och underhåll bidrar till välfungerande processer, driftsäkerhet och tillförlitligt resultat.

Kontakta oss för mer information om ZEISS OPTIME serviceplaner

Formulär laddas...

Mer information om hur ZEISS behandlar data finns under Dataskydd.

Kontakta oss

Försäljning och produktförfrågningar

Formulär laddas...

För mer produktinformation eller för att göra en försäljningsförfrågan.
Ange ditt produktintresse och vilken information du söker.

Informationen som angetts i kontaktformuläret används av Carl Zeiss Meditec AG eller våra lokala Carl Zeiss Meditec-säljbolag för att besvara din förfrågan via e-post eller telefon. Mer information om hur ZEISS behandlar data finns under Integritetspolicy.

Serviceförfrågan

Formulär laddas...

För hjälp eller frågor angående din ZEISS-produkt.
Fyll i formuläret så återkommer vi till dig.

Informationen som angetts i kontaktformuläret används av Carl Zeiss Meditec AG eller våra lokala Carl Zeiss Meditec-säljbolag för att besvara din förfrågan via e-post eller telefon. Mer information om hur ZEISS behandlar data finns under Integritetspolicy.

Övrigt

Formulär laddas...

För generella frågor om karriärmöjligheter, press, företagsinformation.
Ange mer information om din förfrågan.

Informationen som angetts i kontaktformuläret används av Carl Zeiss Meditec AG eller våra lokala Carl Zeiss Meditec-säljbolag för att besvara din förfrågan via e-post eller telefon. Mer information om hur ZEISS behandlar data finns under Integritetspolicy.


  • 1

    CSAT är ett mått på hur produkter och tjänster som vi erbjuder lever upp till eller överträffar kundens förväntningar. Resultatet är den totala procentandelen nöjda kunder.