1. Fastställa slutlig styrka och centreringsdata
Ange din kunds styrkor och centreringsdata för bågarna. Det gör att du kan visa uppgifterna i sammanfattningen och överföra den till VISUSTORE.
En app som utvecklats till att hjälpa dig förvandla konsultationsprocessen till en oförglömlig upplevelse.
Med ZEISS VISUCONSULT 100 krävs bara tre enkla steg.
För att kunna rekommendera den glastyp som passar bäst för dina kunder måste du förstå deras synbehov fullt ut. Importera kundernas synprofilanalys från Min synprofil genom att skanna QR-koden. Alternativt kan du med ZEISS VISUCONSULT 100 med synbehovsanalys skapa en fördjupad analys av visuell livsstil tillsammans med dina kunder. I båda fallen åtföljs synprofilen av åtminstone två rekommendationer av anpassade ZEISS glaslösningar kopplade till deras unika synbehov.
Kunderna känner inte till glasets specifika egenskaper och verkliga fördelar. Med demonstrationsfunktionen i ZEISS VISUCONSULT 100 kan du göra valet av glas mer konkret. Det är ett interaktivt rådgivningsverktyg som på ett lättförståeligt sätt visar produkterna, egenskaperna och fördelarna.
Det har aldrig varit så enkelt att förklara och sälja in högkvalitativa glas.